Raštingumas

Nuo pat įkūrimo 1946 m. UNESCO yra visų raštingumo skatinimo iniciatyvų priešakyje, siekiant, kad raštingumo skatinimas išlaikytų aukščiausias pozicijas nacionalinės bei tarptautinės politikos darbotvarkėse. Visgi pasaulyje vis dar apie 773 mln. jaunuolių ir suaugusiųjų nemoka skaityti ir rašyti, 250 mln. vaikų negauna minimalių raštingumo įgūdžių, todėl tai išlieka ypatingos svarbos klausimu.

Vykdydama raštingumo programas UNESCO siekia sukurti raštingą pasaulį visiems. UNESCO nepropaguoja vieno raštingumo „modelio“. Raštingumo supratimas metams bėgant kito, suteikdamas naujų įžvalgų tiek strategijoms, tiek jų įgyvendinimo programoms. Raštingumo poreikis šiuolaikinėse visuomenėse sparčiai keičiasi reaguojant į platų socialinių, ekonominių ir technologinių pokyčių spektrą.

Daugiau: https://en.unesco.org/themes/literacy